Forsendelse & Returnering

Hos Yourep.dk ved vi at ens pakke helst skulle være kommet igår, vi bestræber os på at levere din pakke indenfor 48 timer.

Vi går aldrig på krompromis med service og håndtering.

Vi afsender altid med GLS eller Dao, så du kan følge din pakke hele vejen.

Priser:

Forsendelse til Dao PakkeShop: 29,- DKK

Forsendelse med Dao Hjemmelevering: 39,- DKK

Forsendelse til GLS PakkeShop: 39,- DKK

Forsendelse med GLS Hjemmelevering: 49,- DKK

Yourep.dk

Lindevænget 55

8600 Silkeborg

Refusion

Er der aftale om refusion, gennemføres en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages returret.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Du har ansvaret for de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. og at den ligeledes er pakket forsvarligt ind.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet på info@yourep.dk

Reparation & Produkterne

Knuste skærme findes i mange forskellige sværhedsniveauer, og du kan have at gøre med alt fra en fuldstændig knust skærm og en ikke fungerende telefon, til en lille revne i det ene hjørne af skærmen og en enhed, der stadig fungerer fint.

Det er altid en fordel at se en youtube video omkring at skifte skærmen, eller andet defekt på netop din model. Vores support er ligeledes altid til rådighed hvis man bliver i tvivl.

Svaret er: Det er nemmere end man tror. og uvidenhed skal aldrig skræmme en for at prøve noget nyt.

Vores Produkter er udarbejdet og udvalgt af professionelle med mange års erfaring. Vores forpligtelse til kvalitet fremgår af hele produktudviklingsprocessen.

Vi inspicerer rutinemæssigt alle lager produkter, og er dagligt i kontakt med producenterne, for at udvikle og forbedre produkterne.

Tilsammen tillader disse procedurer, at Yourep.dk konstant leverer førsteklasses produkter.

Kun det bedste er godt nok.

Skulle du modforventning have modtaget et defekt produkt kan du gøre bruge af Reklamations retten.

Der gives 24 måneders reklamationsret.

Vores reklamationsret gælder for Funktions fejl og eller materielle mangler.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet, herunder selv forskyldt fejl.

Selvforskyldt fejl kan feks være: Tab, forkert montering af LCD, vandskader.

Vores teknikere vil altid anbefale det der maksimerer din brugeroplevelse, varer længst og skaber den mest effektive reparation som muligt.

Vi anbefaler dog også at man altid lige danner sig et overblik, over hvordan du skal gå til reparationen selv. Som feks at se Youtube videoer eller sparre med nogle der har gjort det før. Til dette formål er vi her.

Når det så er sagt, så er vi altid behjælpelig med en reparation hvis man er helt på bar bund, så skal man endelig ikke tøve med at give os et kald eller en email.

Fejl & Reklamation

For at du skal have så lidt besvær som muligt er det altid en god idé at kontrollere, at du har fået det korrekte produkt, inden du begynder monterings- eller demonteringsarbejde. 
Sammenlign det nye produkt med det gamle, inden du tager det i brug og forsøg ikke at fuldføre en installation hvis tvivlen eller forskel på produktet forekommer.
Lider varen af en fejl eller mangel ved modtagelse, vil Yourep ApS søge at afhjælpe denne eller alternativt foretage omlevering

Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid kontakte Yourep ApS og forklare, hvori fejlen eller manglen består.
Hvis en vejledning om håndtering og test er vedlagt det købte produkt (På produkt siden), så skal denne vejledning følges nøje!
Forekommer der fejl eller skade på prdouktet efter testfasen, som følge af forkert håndtering ved installation, kan sådan en defekt/skade/fejl muligvis ikke erstattes af Yourep ApS 

Når du handler på Yourep.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig håndtering af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Telefon: 93 93 38 35

Kontakt os alle hverdage mellem 10-16.
hvor vi sidder klar til at rådgive på både produkter og reparation.

Email: info@yourep.dk

Vi kan kontaktes alle ugens dage vi bestræber os efter at svare indenfor 24 timer.