Forsendelse & Returnering

Hos Yourep.dk ved vi at ens pakke helst skulle være kommet igår, vi bestræber os på at levere din pakke indenfor 48 timer.

Vi går aldrig på krompromis med service og håndtering.

Vi afsender altid med GLS eller Dao, så du kan følge din pakke hele vejen.

Priser:

Forsendelse til Dao PakkeShop: 29,- DKK

Forsendelse med Dao Hjemmelevering: 39,- DKK

Forsendelse til GLS PakkeShop: 39,- DKK

Forsendelse med GLS Hjemmelevering: 49,- DKK

Yourep.dk

Lindevænget 55

8600 Silkeborg

Refusion

Er der aftale om refusion, gennemføres en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages returret.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Du har ansvaret for de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. og at den ligeledes er pakket forsvarligt ind.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet på info@yourep.dk

Reparation & Produkterne

Knuste skærme findes i mange forskellige sværhedsniveauer, og du kan have at gøre med alt fra en fuldstændig knust skærm og en ikke fungerende telefon, til en lille revne i det ene hjørne af skærmen og en enhed, der stadig fungerer fint.

Det er altid en fordel at se en youtube video omkring at skifte skærmen, eller andet defekt på netop din model. Vores support er ligeledes altid til rådighed hvis man bliver i tvivl.

Svaret er: Det er nemmere end man tror. og uvidenhed skal aldrig skræmme en for at prøve noget nyt.

Vores Produkter er udarbejdet og udvalgt af professionelle med mange års erfaring. Vores forpligtelse til kvalitet fremgår af hele produktudviklingsprocessen.

Vi inspicerer rutinemæssigt alle lager produkter, og er dagligt i kontakt med producenterne, for at udvikle og forbedre produkterne.

Tilsammen tillader disse procedurer, at Yourep.dk konstant leverer førsteklasses produkter.

Kun det bedste er godt nok.

Skulle du modforventning have modtaget et defekt produkt kan du gøre bruge af Reklamations retten.

Der gives 24 måneders reklamationsret.

Vores reklamationsret gælder for Funktions fejl og eller materielle mangler.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet, herunder selv forskyldt fejl.

Selvforskyldt fejl kan feks være: Tab, forkert montering af LCD, vandskader.

Vores teknikere vil altid anbefale det der maksimerer din brugeroplevelse, varer længst og skaber den mest effektive reparation som muligt.

Vi anbefaler dog også at man altid lige danner sig et overblik, over hvordan du skal gå til reparationen selv. Som feks at se Youtube videoer eller sparre med nogle der har gjort det før. Til dette formål er vi her.

Når det så er sagt, så er vi altid behjælpelig med en reparation hvis man er helt på bar bund, så skal man endelig ikke tøve med at give os et kald eller en email.

Fejl & Reklamation

For at du skal have så lidt besvær som muligt er det altid en god idé at kontrollere, at du har fået det korrekte produkt, inden du begynder monterings- eller demonteringsarbejde. 
Sammenlign det nye produkt med det gamle, inden du tager det i brug og forsøg ikke at fuldføre en installation hvis tvivlen eller forskel på produktet forekommer.
Lider varen af en fejl eller mangel ved modtagelse, vil Yourep ApS søge at afhjælpe denne eller alternativt foretage omlevering

Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid kontakte Yourep ApS og forklare, hvori fejlen eller manglen består.
Hvis en vejledning om håndtering og test er vedlagt det købte produkt (På produkt siden), så skal denne vejledning følges nøje!
Forekommer der fejl eller skade på prdouktet efter testfasen, som følge af forkert håndtering ved installation, kan sådan en defekt/skade/fejl muligvis ikke erstattes af Yourep ApS 

Når du handler på Yourep.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig håndtering af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

iPhone skærme

Knuste skærme findes i mange forskellige sværhedsniveauer, og du kan have at gøre med alt fra en fuldstændig knust skærm og en ikke fungerende telefon, til en lille revne i det ene hjørne af skærmen og en enhed, der stadig fungerer fint.

Det er altid en fordel at se en youtube video omkring at skifte skærmen, på netop din model. Vores support er ligeledes altid til rådighed hvis man bliver i tvivl.

Svaret er: det er nemmere end man tror. og uvidenhed skal aldrig skræmme en for at prøve noget nyt.

1. Skærmen reagere langsomt:

Apple reparations butikker er ofte fyldt med kunder, der ikke ved, hvorfor det kræver flere berøringer for at få en opgave udført. De tror ofte, at deres telefon har fået en virus eller er blevet langsom på grund af pladsmangel. Men oftere ligger fejlen i Touch panelet i skærmen. Hvis Touch panelet ikke kan overføre signalerne korrekt, vil telefonen ikke reagere, uanset hvor mange gange du prøver.



2. Skærmpletter:

Ofte er den nemmeste måde at bemærke, du har brug for en ny skærm, når du ser små pletter med snavs eller pletter på skærmen, der ikke forsvinder, selv efter at du har vasket det med et rensemiddel. pletterne forhindrer skærmen i at registrere berøringen af ​​din finger, og skærmen begynder at ikke fungere.



3. Farvekvalitet:

Mængden af ​​klarhed i billeder på iPhone er en vigtig del, og hver farve skinner ud fra et billede. Så hvis du bemærker, at et billede ser ud som kedeligt, eller at nogle farver ikke synes så lyse, som de plejede at være, kan det være et tegn på, at din skærm mister sin evne til at justere farvelysstyrken. For at sikre, at din iPhone's ydelse er optimeret, skal du muligvis udskifte din skærm, når du ser farverne falme.



4. Revner:

De fleste ødelagte skærme stammer fra en enkelt revne. Du tror, ​​at en enkelt revne ikke vil gøre meget, og før du er klar over det, er din telefon spredt med revner over hele skærmen. En revnet skærm er stort set ubrugelig og skal udskiftes så hurtigt som muligt.


5. Trykker af sig selv:

En langsomt arbejdende berøring er dårlig, en ujævn berøring er en ren smerte. Din telefon åbner tilfældige applikationer af sig selv eller ringer et nummer uden at du fortæller den det. Du skal holde telefonen låst på alle tidspunkter, for når den først er låst op, bliver den uforudsigelig. En sådan skærm er i det væsentlige u brugbar, og det er på høje tid, at du kaster den gamle ud og får en helt ny skærm til din iPhone.



6. Knækket LCD:

Hvis din enhed ikke lyser og ikke fungerer korrekt, er dette en kæmpe indikation på at det vil kræve en ny skærm. Tegnene på dette inkluderer sorte eller sløret pletter, misfarvede områder på din skærm, eller skærmen har sorte / svage områder.



Vores Premium LCD-skærme er fremstillet i en fabrik, der har konstrueret nogle af de originale Apple dele, for at skabe en overkommelig kompatibel del. En Premium del er det tætteste, på den samme kvalitet som den der findes i din iPhone, men er IKKE fremstillet af Apple.


• Splinternyt fra fabrikken
.

• Skærmens opløsning er meget tæt på det originale Apple-panel
.

• Lysstyrke og farve tæt på det originale Apple-panel
.

• Glasset er mere robust og holder længere end budget kopi skærme.

Når du udskifter din skærm, vil du miste True Tone-funktionen, på de modeller der har dette indbygget. Det betyder ikke noget, hvis du bruger en Apple original skærm som en erstatning. Den originale skærm er den eneste skærm med True Tone.

- True Tone er designet til at tage de omgivende lys niveauer og derefter justere farven og intensiteten på enhedens skærm, så den passer til.

Vores teknikere vil altid anbefale dele, der maksimerer din brugeroplevelse, varer længst og skaber den mest effektive reparation som muligt.

Vi anbefaler også at man altid lige danner sig et overblik, over hvordan du skal gå til reparationen. Som feks at se Youtube videoer eller sparre med nogle der har gjort det før. Til dette formål er vi her.

iPhone batterier

Sådan kontrolleres batteriets helbred på din iPhone:


Gå til Indstillinger> Batteri.

Tryk på Batteritilstand.

Du vil se, hvad batteriets 'maksimumkapacitet' er - dette er en indikation for din batterikapacitet i forhold til, da batteriet var nyt.

Nedenfor er der en indikation af batteriets 'Maksimal ydeevnekapacitet' der beskriver batteriets ydeevne i øjeblikket.

Tegn på et nyt batteri kan løse dit problem:

- Dit batteri svulmer ud af din iPhone

- Din iPhone lukker ned uventet

- Din iPhone bliver hurtig varm

mAh (milli ampere hour) er batteriets energi kapacitet, desto højere mAh et batteri indeholder, desto længere vil batteriet holde strøm.

For at give dit nye batteri de bedst mulige forhold, skal det Kalibreres for optimal ydelse. Oplad det til 100%, og lad det oplade i mindst 2 timer mere. Brug derefter din enhed, indtil den slukkes på grund af lavt batteriniveau. Herefter oplades det uafbrudt til 100%.

Telefon: 93 93 38 35

Kontakt os alle hverdage mellem 10-16.
hvor vi sidder klar til at rådgive på både produkter og reparation.

Email: info@yourep.dk

Vi kan kontaktes alle ugens dage vi bestræber os efter at svare indenfor 24 timer.